jeudi 19 juin 2008

Perqué un blog ?


Que cau hè víver era nosta lenga.

Que'm cau practicar la pr'amor que n'ei besonh entà progressar. Qu'ei començat d'apréner la desempuish 3 ans, mes qu'ei chic d'ocasion de la parlar. Urosament per nosta eths vielhs parlan tots eth "patoes” com ac disen. Mes que soi un estranhèr, arribat en eth vath que i a pauc de temps e sonque quauques uns volèn parlar dab jo (en gascon). Hens hèra de país non i a pas arrés entà parlar, donc qu'ei hèra d'escadença. Mes era conversacion qu'ei limitada sovent ath temps que hè, era santat... Qu'ei tanben limitada per jo pr'amor que soi limitat... (que'm manca vocabulari e sustot conjugason.

Donc dab un blog que voi asajar de practicar mes sovent eth gascon. Aquò non vau pas eth orau, mes qu'ei melhor que pas arren.


Que m'excusi donc d'eras fautas que van acompanhar aquestas paginas. E puish si quauques e volèn her correccion, qu'ei dab plaser.


Mes un blog entà parlar de qué ?

Que voi parlar de çò que m'interèssa : era agricultura (que soi un paisan bio), eras questions d'ecologia, e tanben tot çò que toca a nosta lenga...

Era actualitat que poderí m'interèssa tanben.

Eths fòrums en òc que coneishi e parlan dera lenga, dera lingüistica e pauc d'aute causa. Eth mes sovent qu'escriven en francés. Eths subjèctes diferents non los interèssan pas tròp. Daubuns qu'an paur qu'eth fòrum sia eth "cafè deth comèrci”. A jo que m'agradèri ath contrari que ath cafè e parlam gascon...


Qu'espèri donc auhir un aute lòc entà escambiar sur mantuas subjèctes mes tostem en gascon o en autes parlar occitan (n'entrèri pas adara dens eth debat deths estatuts deths diferents parlar occitans...)


Que vam vejer çò qu'ei possible de her.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Es vertat qu'un blòg en occitan fa progressar, es una bona causa tanben per far viure la lenga ! Lo teun, es plan polit ! Òsca ! :)

Anonyme a dit…

Gracies per intiresnuyu iformatsiyu